Albert Heijn online zit vol tot de kerst in Amsterdam?

Het lukt koploper Albert Heijn online consumenten in Amsterdam nauwelijks om nog een bestelmoment te kiezen voor de kerst. Zelfs de trouwste klanten grijpen mis. De bestelmomenten vlogen de deur uit. Zelfs het middenin in de nacht proberen liep vast op de volle bezorgagenda van Albert Heijn. Dat meldt een klant op Twitter.

Albert Heijn meldt: “Vanwege de decemberdrukte zijn onze bezorgmomenten sneller vol dan je van ons gewend bent. Ook de klantenservice kan je helaas niet helpen aan een bezorgmoment”. Consumenten worden online verwezen naar ophalen bij PickUpPoints.

Het is niet de eerste keer dat Albert Heijn een bezorgstop invoert. In oktober 2020 waren het problemen met de geautomatiseerde systemen waardoor veel klanten hun spullen niet kregen. Bij de start van de coronapandemie in maart 2020 waren de bestelmomenten ook enige tijd op rantsoen vanwege drukte.

Jumbo heeft overigens nog wel ruimte voor bezorging voor de kerst…

Walther Ploos van Amstel.

 

ps. de aanhouder wint. Na veel refreshen hebben we een tijdslot gescoord!

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Walther Ploos van Amstel  

Passie in logistiek & supply chain management

FOLLOW